joi, 23 iulie 2009

buna ziua d.d.d.

Bună ziua d-nă (d-ră) Dana Dielda Dinu (D.D.D.)
Numele meu este ştefan dumitru afrimescu şi vă scriu pentru a vă mulţumi în schimbul gestului de a-mi fi publicat pe blogul dvs. cele câteva poeme. Între timp am mai postat şi alte poeme şi câteva haiku-uri din cele peste 350 scrise până acum. Pe acelaşi blog însă, mai găsiţi şi nişte anchete şi câteva editoriale. În altă ordine de idei, mă tem că va rebui să părăsesc şi eu foarte curând România. Aici nu mai am nici măcar dreptul la semnătură. Asta am ajuns după 20 de ani de presă (dintre care, 15 ani numai la România Liberă), după zeci de procese în valoare de câteva milioane USD (din care nu am pierdut niciunul), după vreo câteva sechestrări şi aproape 8 ore privative de libertate. Trebuie să vă spun că în România meseria de jurnalist sau jurnalism se află într-o continuă degradare, fiind acceptaţi doar sfertodocţii, cei fără verticaliatate, dar cu pile şi relaţii. În ceea ce mă priveşte am ajuns să fac în presă, mai multă muncă patriotică decât pe vremea lui „pingelică”. De fapt, cred că jurnalismul din România a ajuns, pentru indezirabili, cea mai jalnică profesie. Mai mult s-a găsit un „confrate” care să scrie despre mine că aş fi „Un călău printre ziarişti” şi dă şi exemplu, un reportaj despre Piteşti . Articolul e încă de citit pe „criteriipolitice”.ro Am şi nişte clipuri inedite, pe care nu le pot posta pe blog, pentru că nu mi se permite, fiind considerate cică „indecente”, în fapt sunt nişte înjurături ca la uşa cortului, ale unui primar adresate unui jurnalist. Dar, deja cred că v-am plictisit. Mi-ar face însă mare plăcere să ne conversăm pe messenger, desigur în limita posibilă a timpului dvs. liber. Cu toată prietenia-şt.d.afrimescu
P.S.-ID-stefan_afrimescu
P.S.2-Încerc de 2 ore să vă trimit un e-mai şi mi se returnează aşa încât cred că voi apela la blogul dvs.

Niciun comentariu: