luni, 22 martie 2010

Precizări pentru florin dan badea

Dle badea, întâi de toate că nu ţe-am zis niciodată că ai fi şantajist. Apoi, că niciodată nu te-am înjurat,aşa cum procedezi tu ori de câte ori ţi se pune "pata". Nu ţi-am zis niciodată să-mi sugi ceva. Nu te-am jignit niciodată, nici măcar în vis cu vreo onomatopee. Nu m-am alăturat niciodată corului detractorilor tăi. Nu m-am "dat" niciodată la vreo colegă, prietenă, iubită sau amantă de-a ta, aşa cum ai procedat tu. Nu ţi-am reproşat niciodată când scrii ca cizmă. Nu ţi-am subminat niciodată personalitatea. Dacă am putu să te ajut cu ceva am făcut-o fără nicio rezervă. Deşi ai doar trei ani şi ceva de presă nu ţi-am amintit nicidată de acest adevăr, cu toate că, destul de probabil, o merita-i de cel puţin două-trei ori pe zi. Ştiu că experienţa se capătă în timp. Mai ştiu că de la cel care nu are nici Dumnezeu nu cere. Nu ţi-am zis niciodată că furai subiectele celor de la Argeşeanul şi le trimitea-i la Evz cu copy paste. Orice informaţie mi-ai cerut, ţi-am dat-o fără să-ţi fi pretins măcar o cafea. Ţi-am pus la dispoziţie "sursele" mele de la Piteşti, Câmpulung, Leordeni, Topoloveni etc., fără nicio ezitare. Te-am luat aşa cum eşti, crezându-te de bună credinţă. E drept, nu mi-am făcut nici iluzii că-mi vei mulţumi vreodată. Dar, de la a nu-mi spune, măcar din politeţe, un "mersi", până la a scrie ceea ce ai putut să scrii despre mine pe rahatul tău de blog, este deja cale lungă. În orice caz, ai reuşit să-ţi tai singur toate "punţile", care duceau până mai ieri spre singurul tău coleg adevărat. Nu spun prieten, pentru că ar putea suna uşor patetic. Mai vreau să-ţi spun doar că: acea postare a lui Călin Popescu am preluat-o pe blogul meu din trei motive: !)-Pentru aţi dovedi că nu toţi cei ţi se declară prieteni îţi şi sunt ; 2)-pentru aţi dovedi că binelui pe care ai vrut să il faci acelui Popescu ţi s-a răspuns aşa cum ai văzut şi tu şi 3)pentru că era încă o dovadă pentru demersul meu în ceea cei priveşte pe cei trei: F.P.,D.Gh. şi E.S. În rest nu m-a interesat altceva nimic. Dacă tu crezi că unui bine pe care am vrut să ţi-l fac, arătându-ţi ce fel de prieten îţi era popescu, poţi răspunde cu asemenea invective, atunci dle badea să nu te mai miri că nu mai ai niciun prieten. Se pare că mai ai multe de învăţat, şi nu doar despre presă, ci şi despre viaţă în general. Păcat. Păcat de încrederea pe care ţi-am acordat-o. Încredere, pe care, doar datorită ţie, ţi-o retrag. Mai cu seamă că nu este pentru prima oară când faci asemenea gafe, pe care ţi le-am trecut cu vederea crezând că îţi vei revizui atitunile, modul de manifestare, că te vei întoarce la cei 7 ani de-acasă, de la care se vede treaba că ai cam absentat. Nici nu mai contează dacă motivat sau nu. În ceea ce priveşte "truda" ta pe textele mele, din câte-mi amintesc nu ţi-a solicitat-o nimeni. Oricum subsemnatul în niciun caz. Cred că ai făcut-o doar dintr-un anume interes. Le-ai cenzurat pur şi simplu, eleminând frazele care aduceau atingere unor interese ale tale sau ale celor care te puneau s-o faci. (de revăzut episoadele de la Argeşanu, Vocea Argeşului şi mai mult ca sigur şi de la "atac"). Să auzim totuşi de bine şi să-ţi mergă bine acolo unde eşti. Oricum este prima şi ultima oară când îţi mai dau atenţie. Ş.D.Afrimescu

Niciun comentariu: