marți, 16 noiembrie 2010

Rugăminte

O rog pe acea persoană care semnează "Larisa" să-şi vadă de treburile ei. Eventual de cratiţele ei. Să nu mai intre pe terenuri minate cum ar fi presa, literatura sau să mai posteze vreun comentariu pe acest blog, despre vreun articol de-al meu, ori la adresa subsemnatului. Nu de-altceva dar, nu am jignit-o niciodată, nu o cunosc, nu am scris nimic, niciodată şi niciunde, despre persoana ei, şi nici nu simt lipsa opiniilor sale, făcute public pe acest blog, atata timp, cat nu-şi arată adevărata identitate. Cand o să fie ameninţată cu moartea, cum a fost eu, cand o să fie sechestrată şi lipsită de libertate peste o jumătate de zi ca mine, cand v-a avea măcar jumătate din numărul de procese, în care am fost tarat şi cand i se vor solicita măcar 1% din sumele cerute mie, atunci v-a putea să scrie "ce vrea muşchii" ei, oriunde şi despre oricine. Pană atunci, ar trebui să mai citească, eventual să mai şi înveţe ce este şi cu ce se "manancă" bunul simţ, simţul măsuri, simţul ridicoluluisau măcar despre cei şapte ani de-acasă, pe care i-a făcut mai mult la F.F. Pană atunci, prefer să nu mai ştiu nimic de existenţa sa.
Mulţumesc anticipat, pentru înţelegere.

Niciun comentariu: