vineri, 26 noiembrie 2010

Pentru cel care semnează cu nesimţire "băcanu" cu literă mică!

Pentru cel care se semnează cu numele altora şi scrie numele proprii cu literă mică!

Măi, tu ori eşti prost(ă), ori eşti prost(ă)! Pe senatorul PDL Andrei nu am avut măcar plăcerea să-l cunosc personal. Iar cu "Don Felipe" nu vorbesc de peste 10 ani. Mai exact, de cand mi-a interzis să mai vin la conferinţele de presă ale PSD. Te rog ca înainte de-a mai intra pe acest blog, informează-te. Am totuşi o curiozitate: sunt atat de apetisante "părţile mele moi", de mă tot muşti de ele? Mai mută-ţi măi dragă preferinţele şi-n alte părţi. Şi încă ceva: tu nu meriţi nici să-i pronunţi numele lui Băcanu, dar să mai te semnezi cu numele lui, scris şi cu litără mică! Cine dracului te-oi fi crezand?! De fapt cred că ai o foarte mare problmă mintală: boala de care suferi se numeşte substituire de persoană asociată cu grave tulburări de personalitate. Tratează-te pană nu dai peste cineva, care s-ar putea să te înfunde ori într-un ospiciu, ori în vreuna dintre puşcăriile patriei.
Cu tot dispeţul-afrimescu

Niciun comentariu: