marți, 20 decembrie 2011

În atenţia organelor abilitate ale statului, Poliţie, Parchete, DNA:

În atenţia organelor abilitate ale statului, Poliţie, Parchete, DNA:

Prtimarul comunei argeşene Albota, Ion Dumitru ameninţă cu moartea jurnaliştii care scriu adevărul despre ilegalităţile şi abuzurile săvârşite în fruntea primăriei!

Luni, 19 decembrie 2011, în jurul orei 14,00, în timp ce mă aflam pe scările Prefecturii Argeş, unde trăgeam ultimele fumuri dintr-o ţigară înainte de-a o arunca, pentru a intra în instituţie, a apărut şi primarul comunei Albota Ion Dumitru. S-a apropiat de mine înjurându-mă: „Afrimescule băgami-şi p-la în mă-ta, am să te termin. Ţi-ai bătut joc de mine şi de familia mea, de copii, făcându-mi fetele curve şi-n toate felurile. Pentru asta am să te termin. Am să demisionez de la primărie şi am să mă ţin de capul tău băgami-şi p-la în barba ta, până ori o să te bag în puşcărie, ori am să te ntermin”. Repet, toate acestea s-au petrecut în 2011, în miezul zilei şi pe scările Prefectrii Argeş. Deşi am încercat să-i explic faptul că nu am scris niciodată despre fiicele sale că ar curve şi articolele stau mărturie, nu a continit să mă înjure şi să mă ameninţe cu închisoarea şi cu maortea. Precizez că toate articolele despre primarul Ion Dumitru, apărute în Ediţie Specială Press au fost scrise numai în baza unor documente autentice şi nu au vizat decât latura infracţională a primarului Ion Dumitru şi eventual a unor membri ai familiei, care au participat alături de primar la săvârşirea lor. Şi, în acest sens voi şi aduce un argument. Iată un comentariu despre primarul comunei albota:

“Mafia din primaria albota este formata din Toboiu, inginerul agricol si Stancu Anisoara. In principal: Toboiu are rolul de a intocmi procesele verbale false, care nu corespund cu realitatea si Stancu Anisoara introduce datele false in sistem si comenteaza orice act de proprietate prezentat; apoi, impreuna cu Politia Albota: seful de post Stan si Mihaita Lambru, agentul-sef principal, se duc peste proprietatile oamenilor si ii ameninta cu dosare penale; apoi, le intocmesc dosare penale, care nu au nici o baza legala; au o smecherie: nu i-au in considerare actele de proprietate, ci numai minciunile si rapoartele false intocmite de primarul de Albota; apoi cheama oamenii la politie si trimite dosarele penale la un procuror de la judecatoria pitesti pe mina cu ei; acestia trimit citatii succesive victimelor pentru ai determina sa cedeze santajului si sa cedeze din terenurile lor; aceste lucruri se intimpla in anul 2011; seful postului este sustinut de D. Nicolae sef ipj. Asa ca oamenii, care le intra in vizor nu au prea multe sanse; omul se gindeste: decit sa ma duc in instanta cu un dosar penal, care poate apuca pe mina unui judecator de-al lor, mai bine ii las dracului in plata domnului; si asa, 200 m de la unul,300 de la altu; isi fac oamenii averi; pe mina cu ei este si cel de la Cadastru Albota, care face un cadastrul care nu corespunde cu realitatea, apoi vin in haita peste oameni, cu politia si asa pierd oamenii din terenul lor; situatia este foarte grava, avind in vedere ca acum noua metoda este sa declare drumuri pe proprietatile oamenilor, cu martori mincinosi vin in haita si alte terenuri furate; fiica lui Dumitru a omorit un om cu masina, trebuia arestata, dar cu spagi mari a scapat; la fiecare tranzactie de teren fiecare primeste 50 milioane de lei vechi: Toboiu si Stancu Anisoara, nemaivorbind de primar (aceasta taxa este cunoscuta de toata lumea in albota); acesta este motivul pentru care sta pe scarile primariei si injura si ameninta oamenii care nu fac parte din haita lui: apara mafia si fiecare om, care intra, este o potentiala victima anuntata de Stancu Anisoara care comenteaza actele prezentate la Primaria Albota si anunta primarul: “de aici putem fura”; mafia este foarte mare, asa ca aveti grija: este in stare de orice.”
De la Anonim despre http://www.youtube.com/watch?v=1kEqpkoVvOU&feature..., la 03:39
De-aici reese cât se poate de clar că oamenilor din Albota le este frică să mai dea ochii cu primarul comunei lor, Ion Dumitru şi preferă acest mod de aş face cunoscute problemele cu care se confruntă în relaţia cu primarul şi cu o parte dintre angajaţii Primărei Albota. Deocamdată atât, cu rugămintea din titlul articolului, ca organelle abilitate amintite, să se autosesizeze şi să i-a măsurile care se impun, în ceea ce-l priveşte pe dl. Ion Dumitru.

Ştefan Dumitru Afrimescu-redactor-şef Eiţie Specială Press

Niciun comentariu: