duminică, 12 decembrie 2010

Dn culisele unor pseudorevoluíonari: Declaraţia Marilenei Lică-Maşală

Declaraţia Marilenei Lică-Maşală:
„Oliver! vai de el... În februarie mi-a zis mai întîi 50 de euro, apoi a cerut 1.000 de euro.
Ma rog, el zicea ca trebuie sa dea din acesti bani si în Bucuresti. Nu se stie cui.
L-am întrebat, dar nu a vrut sa-mi raspunda. E destul de agresiv, verbal.
Avocatul meu, bucurestean fiind, mi-a zis ca
spusele lui Oliver sunt mitomanie curata. El e de parere ca nimeni din guvern ori,
comisie parlamentara, ori secretariat SSPR nu ar fi asteptat bani în aceasta situatie.
Eu nu i-am dat nimic lui Oliver în februarie, pentru ca nu aveam de unde.
I-am promis ca-i dau dupa ce primesc banii. Dar, cum el a ridicat în jur de 1;200 de euro, nu mi-a
lasat nici o posibilitate de a ma revansa fata de el. Bineînteles ca îi restituiam banii pentru benzina,
timp etc. Dar, îi dadeam eu, pentru ca voiam. În nici un caz nu pot fi de acord sa-mi ia el cu "japca"...
Interesant! Nu?! Eu mă dusesem chipurile să-i cer 20-30 de lei, iar el i-a solicitat victimei Marilena Lică 1000 de euro, şi tot nu s-a mulţumit, i-a oprit 1200 euro, plus documentele de revoluţionară!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bravo, domnule Afrimescu, impostorii trebuiesc demascaţi. Faceţi tot ce puteţi să ne scăpaţi de aceste lipitori nesimţite.