luni, 13 decembrie 2010

Celor care au cometat postarea lui Alexander Miron: Vă înşelaţii cu toţii, citiţi mai bine sau recitiţi pană o să înţelegeţi

Vă înşelaţi...
Vă înşelaţi cu toţii, citţi mai bine sau recitţi pană ve-ţi înţlege. Începeţi vă rog cu primul rand de sus. Singurul meu coentariu este acel No coment. Personal nu sunt de acord cu tot ceea ce încearcă să întreprindă dl.Miron.Pană la urmă este problema dvs., a revoluţionarilor. Am publicat acel e-mail, pentru că m-a somat s-o fac. Citiţi altădată mai atent. Repet şi am mai spus-o: nu vreau să mă mai amestec în treburile voastre. Să fim bine înţeleşi. Nu mă mai interesează decat genul de abuzuri marca Dorin Popa şi Oliver Ioniţă. ş.d.afrimescu

2 comentarii:

Anonim spunea...

Te-ai speriat, domnule, te-au plătit? Ce era greşit în e-mailul meu? Sunt mulţi falşi revoluţionari, sunt turnători la fosta securitate printre ei, vi se pare normal să fie stipendiaţi aceşti impostori ? Ce revoluţie a fost la Topoloveni,unde numărul revoluţionarilor se apropie de cel al piteştenilor, dar la Piteşti ce beligeranţă a avut loc?
Al Miron

Vi se pare normal ca să cheltuim bănet serios cu atâţia inşi, care nu au făcut nimic? Oricum, azi am strîns peste 300 de semnături numai din Piteşti.

Păcat!

Anonim spunea...

Ce a zis Miron ăsta, domle?