Avioane “Iliuşin”,”BAC”, “Topolev”, “Antonov” şi “Boeing”-vandute la preţ de garsoniere!
Preşedintele Romaniei a vandut Flota Aeriană a ţării, traficanţilor de armament şi teroriştilor internaţionali, la preţuri ridicole!
“NOTA OFICIALA Consilier
Deputy Chief of Mission la Ambasada Romaniei- Washington, DC: Domnule Gaginsky,
vă rog transmiteti guvernului pe care îl reprezentati în calitate de ministru -consilier urmatorul document. Prin acest document, anunţ oficial că l-am contactat pe Michele M. Leonhart, DEA Acting Administrator
Drug Enforcement Administration
U.S. Department of Justice, cerand deschiderea unei anchete la adresa cetateanului roman Traian Băsescu. Confirmaţi primirea si numărul de inregistrare. Unul dintre numeroasele documente se referă la Flota Aeriană a "Comercianţilor morţii" Victor Bout –Traian Băsescu. Documentarea se bazează pe declaraţiile fostului director adjunct al Aeroportului Otopeni, Valentin Vasilescu precum şi alte surse, care solicită anonimatul”. Documentul a fost transmis în atenţia domnilor: Harry J. Giknavorian-Supervisory Special Agent
Drug Enforcement Administration (DEA) - SECI Center, Troy Larson-Regional Security Officer, Brian Lutz-Attaché, U.S. Secret Service
The United States Embassy of Romania.
Flota Aeriană a Mafiei romane- El Comandantes- Traian Băsescu?!
Rusul Victor Bout, poreclit şi “Comerciantul Morţii”, era considerat drept unul dintre cei mai importanţi dealeri de armament din lume. A vândut armament romanesc fabricat de stat, grupărilor teroriste din toată lumea, din Afganistan până în Columbia. O bună parte din timp, Victor Bout şi-a petrecut-o în România, la Bucureşti. Avea sediile a două companii de transport aerian chiar în cartierul Băneasa, iar echipaje româneşti au transportat arme în zone de conflict ale continentului negru.”Comerciantul Morţii” schimba armamentul pe diamante, acestea fiind apoi prelucrate în Europa. “Lordul Războiului” a cumpărat şi avioane româneşti, cu ajutorul cărora transporta arme. Le-a cumpărat la preţuri de nimic de la statul român. Cel puţin un avion de pe lista neagră a cărăuşiei cu arme a fost ţinut timp de trei ani în baza militară Otopeni. Asta deşi ONU interzicea oricărei ţări să facă afaceri cu el. Lucra în toată lumea, trăia pe picior mare, deşi erau unul dintre cei mai căutaţi furnizor de arme pentru terorişti. Singurul oraş unde se simte în siguranţă si aparea la lumina zilei era capitala Romaniei. A acţionat în tandem cu Traian Basescu, care a fost ministrul transporturilor, iar mai apoi Presedintele Romaniei.
Mare parte dintre avioanele flotei lui Victor Bout provine din Romania
Iliuşin-uri-18, Antonov-uri 24, Boeing-uri 707, Tupolev 154 şi BAC-uri 1-11 au fost vandute sau făcute cadou la preţul unui jeep cu acordul şi sub semnatura lui Traian Basescu în calitatea de ministru al transportului. Între 2001 şi 2004, echipaje româneşti au zburat în Africa pentru compania Jetline. În documentele ONU se afirmă că această companie şi echipajele româneşti au transportat arme în zone de conflict ale continentului negru. Iar aceste informaţii despre cărăuşia cu arme, în special Made in Romania, spre mai multe state africane, sunt confirmate, sub protecţia anonimatului, de către o sursă, care a participat la aceste acţiuni în Africa.
Zeci de români, personal navigant şi tehnic al companiei militare româneşti ROMAVIA au deservit avioanele BAC 1-11 cu indicativele P4-JLB, P4-CBH, VP-BBA şi 3C-QRF şi un Boeing 727 cu înregistrarea P4-JLI.
Un document eliberat de Autoritatea Aeronautică din Aruba, locul unde majoritatea avioanelor erau înregistrate, demonstrează clar că piloţii români lucrau pentru Jetline Internaţional, companie condusă de Mohamed Hijazi, un libanez influent, cu multe conexiuni în Africa.
În Uniunea Europeană, activitatea companiei Jetline Incorporated este strict interzisă, dar Autoritatea Aeronautică Civilă a autorizat MIA Airlines să desfăşoare activităţi în România cu patru aeronave ale acestei companii. În realitate, compania se folosea de şapte avioane chiar sub nasul acestei instituţii, al cărei sediu se află la câteva zeci de metri de cel al MIA Airlines.
Această flotă a adus patronilor sume mari de bani din zborurile făcute în Africa, Orientul Mijlociu şi spaţiul ex-sovietic. Oficial, cifra de afaceri anuală MIA Airlines este în jur de 100.000 de euro, adică echivalentul a cam două curse complete. În realitate, cifra de afaceri este de ordinul zecilor de milioane de euro şi statul român s-a ales cu o imensă “gaură neagră”.
Avionul-problemă 3C-QRF a fost importat de MIA Airlines in anul 2006, pentru dezmembrare, iar suma declarată a fost de 40.000 de dolari. Realitatea este cu totul alta. “Nici această aeronavă nu a fost înregistrată în evidenţele contabile. De menţionat la acest punct că o aeronavă BAC 1-11 costă între 2 şi 5 milioane de dolari”.
Angajaţii primeau oficial un salariu în jur de 900 RON, însă în realitate s-a descoperit că un pilot câştiga mult mai mult. Nici sutele de curse externe, în valoare de milioane de euro, nu erau înregistrate în scriptele companiei, în final gaura dată de patronii MIA Airlines fiind una uriaşă. Legăturile lui Victor Bout cu Traian Basescu nu se opresc însă aici.
August 2003!
În Baza militară de la Otopeni soseşte în august 2003 aeronava BAC 1-11 cu înmatricularea VP-CLM a insulelor Cayman. Scaune de piele, configuraţie VIP. Lux, într-un avion al morţii! Avionul a fost al unui colaborator al rusului Minin, şi cu el au fost transportate în Sierra Leone mari cantităţi de arme şi muniţie, care au alimentat sângerosul război civil din această ţară.
Inspectorii ONU au fotografiat avionul. Imaginile sunt şocante: lăzi cu arme zac pe elegantele fotolii din piele! Probele erau evidente: fişele cu zborurile avioanelor, certificate de utilizator final false, oferte de armament şi corespondenţa secretă a traficanţilor.
Trei ani aeronava morţii a stat într-o bază militară românească, în curtea ROMAVIA, companie a Ministerului Apărării, care asigură zborurile demnitarilor români. Inclusiv pe cele ale preşedintelui ţării. Avionul ar fi trebuit confiscat încă de la aterizare. Dar, nu s-a întamplat aşa ceva. N-a fost să fie! Poate data viitoare!
BAC-ul a trecut în proprietatea lui Victor Bout.
O altă aeronavă a morţii, un BAC 1-11 înmatriculat în Guineea Ecuatorială, 3C-QRF este descoperită pe aeroportul Băneasa în 2006. Aeronava apare în documentele ONU datorită implicării în traficul cu arme în Congo. Proprietate a companiei Jetline, BAC-ul era folosit de o companie autohtonă, MIA Airlines. MIA Airlines, companie privată, care oferă servicii VIP, are sediul într-un apartament de bloc din Băneasa. Avioanele stau la ROMAERO, în hangarul 7. Aeronavele pe care le operează firma românească aparţin companiei Jetline Incorporated.
“Iliusin”-uri din Romania lui Basescu, vandute contrabandiştilor!
Potrivit unui raport făcut de Information Service, dat publicitatii in 2001, în flota aeriană a lui Viktor Bout se gasesc doua avioane “Iliusin 18V”, cumparate de la compania romană Tarom. Cele doua avioane au indicativele “YR-IME” si “YR-IMD” si au ajuns de la Tarom in flota “Air Cess Liberia”, una dintre companiile prin care Bout este suspectat ca a facut trafic de armament. Primul “Iliusin” a ajuns, ulterior, cu indicativul “EL-AHO”, in flota unei alte companii controlate de Bout, “Santa Cruz Imperial” Liberia. Al doilea avion de la Tarom a ajuns, prin “Air Cess Liberia”, la “Santa Cruz Imperial”, sub indicativul “EL-ADY”, si apoi la “Star Airlines” din Sharjah, cu indicativul “EX-7504”. Schimbarea indicativelor avioanelor era unul dintre modurile prin care autoritatile pierdeau urma aeronavelor care transportau armament.
Alte Iliuşin 18 sau Antonovuri 24 care au aparţinut TAROM au ajuns la unele companii obscure din Emiratele Arabe Unite sau state ex-sovietice, precum “Tretyakovo” sau “Berkut Air” din Kazahstan, “Altyn Air”, “Aerovias”, cu baza în Sharjah, “Air West Cargo” şi lista continuă.
Tot TAROM a vândut două avioane cargo Boeing 707, avion similar cu cel folosit de preşedintele României, cu câte 300 de mii de dolari bucata. YR-ABC şi YR-ABA au ajuns tot la nişte companii obscure, “South-Asian Airlines” şi “Cargo Plus Aviation”, din Emirate. YR-ABC i-a fost schimbată înregistrarea în 9G-IRL, fiind surprins pe Otopeni Militar în septembrie 2003 cu noua înfăţişare. Imensul Boeing s-a prăbuşit acum doi ani în Lacul Victoria, în apropiere de aeroportul Entebbe, în timpul unei curse Addis-Abeba – Togo.
Ultimele două avioane vândute de compania naţională sunt BAC-uri 1-11, cu înmatriculările YR-BCJ şi YR-BRC. Au fost vândute la pachet cu 120.000 de dolari, avioane similare fiind scoase la vânzare de alţi operatori cu sute de mii sau chiar milioane de dolari. Ele au ajuns la o altă companie din Emiratele Arabe Unite, “Aquiline International Company”, cunoscută şi ca “Trast Aero”, cu birouri în Sharjah, Moscova şi Brazzaville, Congo.
Compania lui Victor Bout in Romania se numeste “Flying Dolphin” (prin filiala sa, “Flying Dolphin Romania” SRL) . Avioanele companiei printre care un Boeing 707 sunt reparate sau controlate regulat de către Tarom, la Băneasa.
Directorul adjunct al Aeroportului Otopeni Valentin Vasilescu spune în ziarul britanic Standard Today : “Bout business was to illegal transfer of Romanian Governement weapons loaded on Bucharest-Otopeni military apron for almost HUNDRED flights with destination DR Congo, Angola, Iran, Liberia, Sudan, Rwanda, Uganda etc. Bout airplane registred in Moldova ER-75929 operated 73 flights of Romanian build smuglling weapons for Africa at military apron of Otopeni-Bucharest airport under Air Acvila ( RRM code ), a Romanian Department of Defense company.”
Vasilescu l-a înregistrat în secret pe Presedintele Romaniei, confirmand astfel, că acesta avea cunostinţă de uriaşul trafic ilegal de arme.
“LA ORDINELE LUI TRAIAN BASESCU, ROMANIA A DEVENIT FURNIZOR DE PERSONAL CALIFICAT, PRECUM SI BAZA DE APROVIZIONARE ŞI INTREŢINERE, PENTRU AVIOANELE TRAFICANŢILOR DE ARMAMENT . S-A CREAT ASTFEL, DIN INSTITUŢIILE STATULUI ROMAN O INTREPRINDERE CRIMINALĂ. ARMELE TRIMISE IN JURUL LUMII AU DUS LA MOARTEA A SUTE DE MII DE OAMENI ŞI LA MILIOANE DE REFUGIAŢI”.
“Traian Basescu had been under surveillance for several years.”
Rachete antitanc romanesti se numara printre armele din depozite secrete ale miscarii marxiste columbiene de gherila FARC (Forţele Revolutionare din Columbia), descoperite de armata columbiană, se arata într-un raport al Grupului de analiza antiterorista “GIAT”, de la Bogota. Serviciile de informatii columbiene au avertizat cu privire la interesul liderilor FARC, pentru achiziţionarea de armament de ultima generaţie, în special rachete sol-aer IGLA-S24, fabricate în Romania. Transportul rachetelor romaneşti a fost făcut cu avioane provenite din Romania şi asigurată de piloţi romani.
“Comerciantul morţii” Viktor Bout, arestat de DEA american, în Thailanda!
Mandatul internaţional de arestare, pus în aplicare de americani, pe 30 ianuarie a.c., în capitala Thailandei, este emis cu acuzaţia că Bout a încălcat embargourile ONU, privind comerţul cu armament din mai multe ţări si transport de rachete pentru rebelii columbieni. Este de aşteptat un mandat de arestare şi pe numele Traian Basescu?!
Ştefan Dumitru Afrimescu
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu