marți, 10 aprilie 2012

Drept la replică

Dezminţire
Urmare a unor intoxicări şi dezinformări, venite pe diferite canele, au fost scrise pe acest blog, la adresa primarului de Albota, Ion Dumitru unele neadevăruri. Care ar fi acelea?
“Spre exemplu, nu am trei balastiere, ci doar una singură. Nu am concesionat suprafaţa de 800 de ha acelui Bebu. Personal nu am decât 8 ha de teren şi-acelea cumpărate. Nu am atâtea autoturisme câte aţi scris şi nici atâta avere sau afaceri. Deţin, aşa cum am spus o balastieră la Ioneşti (Dâmboviţa), un magazin, înfiinţat încă din 1990 sau 1991 şi două basculante, luate în leasing, care deservesc balastiera. De altfel, toată averea mea este trecută în Declaraţia de Avere şi de Interese. Nu am nimic de-acuns. Nu aş avea cum şi nici de cine sau de ce”. În urma unor verificări mai atente nu-mi rămâne decât, cel puţin până la proba contrarie, aşa cum e şi deontologic, să-i cer scuze în nume personal primarului Ion Dumitru.

Niciun comentariu: