sâmbătă, 14 mai 2011

S-a’ntors lumea cu susul în jos
Azerbaigean a caştigat Eurovisionul!

Am crezut că doar noi romanii suntem loviţi definitiv cu leuca! M-am înşelat. Mai sunt şi alţii. Aceasta însă nu înseamnă că musai trebuie să mă declar satisfăcut. Dimpotrivă. Pe de-altă parte ce pretenţii să mai am de la Romani, cand ţări ca Anglia, Italia, Spania, Suedia, Danemarca, ţări care au dat zeci de formaţii şi solişti care au dominat luni sau chiar ani la rand toate topurile muzicale nu doar din Europa, ci şi de peste Ocean, au ajuns să fie azi la picioarele Azebaigeanului. Absolut lamentabil. La fel de lamentabil fiind şi sistemul de voting. Şi s-a văzut cum au votat ţările din estul Europei şi Balcani, fapt care nu s-a întamplat şi cu ţările Europei de Vest. În ceea ce priveşte prestaţia reprezentanţilor Romaniei cred că sunt mai puţin vinovaţi decat cei care i-au trimis acolo. Nu am înţeles spre exemplu de ce nu a fost trimisă INA, care este de mii de ori mai cunoscută decat cei votaţi şi trimişi, desigur tot de roamnii cu gusturi cel puţin îndoielnice. Păcat! Ş.D.Afrimescu

Niciun comentariu: